partners nieuwe pagina

Ei8ht Food & Drinks

Wij werken met veel jongeren tussen de 12-26 jaar in het bedrijf. Young Nijkerk is een super mooi initiatief en daarom zijn wij uiteraard partner geworden”

Jeugd- en jongerenwerk

De Stichting Jeugd- en Jongerenwerk is opgericht in 1992 en exploiteert sinds 1993 het jeugd- en jongerencentrum Blits in Hoevelaken en vanaf 2008 ook het jeugd- en jongerencentrum Chill-Out in Nijkerk. De doelstelling van de stichting is om invulling te geven aan het jeugd- en jongerenwerk in de gemeente Nijkerk, door de jeugd en jongeren in de leeftijd van 10 t/m 18 jaar gelegenheid en activiteiten te bieden om zich verder te ontwikkelen. Young Nijkerk is een platform waar jongeren zich digitaal kunnen ontwikkelen en dat ondersteunen wij graag.